Se incarca...

Stimati clienti!
Din cauza numarului foarte mare de comenzi primite in ultima perioada, durata de procesare a unei comenzi poate sa ajunga la 4 zile!
Va multumim pentru intelegere!

Urmatoarea incarcare din fabrica Cersanit este programata pe 5 Iunie ! Ultima zi pentru plasare comanda pentru incarcare 5 Iunie este de Miercuri 3 Iunie ora 9! Comenzile sosite dupa aceasta data se vor procesa pentru incarcarea urmatoare!

Stimati Clienti!
Va informam ca Luni 1.06.2020 este zi Nelucratoare!
Magazinul este inchis, iar comenzile se vor procesa incepand cu Marti 02.06.2020!
Va multumim!

Achizitii publice SICAP / SEAP

SEAP este o platforma electronica operata de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR), aceasta platforma asigura transparenta procesului si procedurilor de achizitii publice. Achizitii publice SICAP / SEAP - Utilul
Site-ul oficial al Sistemului Electronic de Achizitii Publice SEAP este http://sicap-prod.e-licitatie.ro Toate produsele comercializate de catre www.utilul.ro (Sc Alexana Transexim 25 SRL) sunt disponibile pentru achizitie publica si prin platforma SEAP.

Pentru a demara procesul de achizitie, plasati o comanda: direct pe site telefonic la numerele 021.255.66.06 / 0736.617.674 pe e-mail la office@utilul.ro.

Pentru comenzile plasate direct in site la sectiuna de comentariu va rugam sa precizati ca doriti achizitia produselor prin platforma SEAP. Dupa verificarea si confirmarea telefonica, vom pune la dispozitie produsele si pe platforma SEAP, daca acestea nu sunt disponibile in acest moment pe platforma. Cand produsele devin disponibile pe platforma SEAP, veti fi anuntati si veti putea incepe procedura de achizitie publica electronica. Dupa initierea achizitiei si deliberarea ofertei, vom emite o factura fiscala cu cont de trezorerie care va insoti marfa, iar aceasta din urma va fi livrata la adresa specificata pe comanda.